Torsdag

Har varit trött under dagen för jag sov dåligt, hade ont efter den jädra kebabtallriken som jag tog några tuggor av... blir så trött på mej själv..
Känner ju ändå att det går år rätt håll, har ätit bättre idag, både frukost, lunch o middag. Inga mängder men ändå. Det börjar bli ganska gott med mat igen, känner mej inte hungrig men när jag väll sätter igång och äta tycker jag att det går ganska bra. Har idag försökt vara uppe så mycket som möjligt, fick höra det en gång att man ligger sig inte frisk.. himla bra sagt tycker jag. men jag känner idag och särskilt igår kväll att det var jobbigt och härja så som jag gjorde igår. Har plockat ihop på nedervåningen här i skokartongen, känns ju alltid gott när helgen kommer och det är någorlunda städat iallfall.
Imorrn hade jag tänkt och städa i sovrummet och om vädret är fint ta en promenad.
Vad tycker ni om min hjärtan på tråd?.. den har stått länge nu utan sabotage från Herr Alfie...

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Ylva

Va,roligt att "hjärtan på tråd"får växa ifred!

Från den hängivne läsaren av Lantliv!

2010-04-09 @ 13:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0