Trevlig Helg

Då var fredag igen, oj va veckan eller veckorna går fort. Har egentligen inget kul att skriva om, har inte hänt nått rooligt på läänge nu. Ev Trav på Åby imorgon, men nej det blev inget. Ev skulle det gå bra att äta grillat igen men nej det gjorde det inte. Usch va ledsam och tölig denna bloggen är..
En sak som jag tycker är roligt är att Alfie och Wilma får vara ute på altanen när det är så fint väder.. Dom verkligen njuter av att vara ute och sola..



Jag funderar på vad jag ska ha i köksfönstret om ett tag, pärlhyacinterna har snart sett bättre dagar. Har inte hittat eller sett någon fint än.  Men jag tycker verkligen att pärlhyacinterna ä så fina..


Bloggade för inte så längesen om vårtecken och appropå detta ämne så har volvon fått sommarskorna på sej, en procedur som varje vår och höst innehåller svordomar och skriking. Stackars Precious, han hatar det verkligen och jag kan inte hjälpa han, tror inte jag kunde byta ett däck om så mitt liv hängde på det.

Har ingen direkt inplanerat i helgen, ska mest plocka bort och rensa. Har köpt bollpenséer som ska planteras och fixas iordning. Precious ska ha kalas imorgon. Som sagt lugnt och stilla, får ladda för kommande veckan fylld av nattjobbing.
Trevlig helg till er alla..

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0