Upp och ner

Tycker att dagarna flyger fram och snart är det 29 april, bara 1 och halv dag kvar.. Vill att dagarna ska gå fort så jag får komma dit men ändå inte. Har haft en mycket bra dag idag, det verkar vara varann dagar just nu. Fast och andra sidan kan allt bli bättre om man jämför hur dagen igår var.

Det är blandade känslor inför besöket på torsdag. Är nervös inför provsvaren särskild dom immunologiska proverna. Vet ju på dom svaren som har kommit att dom inte är fina. Värsta tänkbara scenario är ju så klart om dom säger att jag har någon autoimmun sjukdom och måste äta högdos kortison ett tag och få ett hemskt månansikte.. usch får ångest på blotta tanken.. Vill inte.. !! Hemskt egentligen att det är månansiktet som jag tycker är mest bedrövligaste och inte om den är en autoimmun sjukdom. Måste vara knäpp.. Borde ju fokusera på om det blir kortison så kommer jag mår bättre ganska omgående och kan snart bli frisk och inte att jag kommer att bli tjock. eller tjockare kanske jag ska säga.. suck o fyy.. hypokondriker till tusen, jag vet...
Fast egentligen värsta tänkbara scenario är ju ändå om jag tänker efter att doktorn säger - nej du anna, detta kan vi inte göra nått åt, du får stå ut med detta hela livet.. !!! det  ä ångest på riktigt däää ...
Nej, får tänka på nått annat nu. Var med mamma på stan idag och handlade penséer, 12 stycken mörktlila, lila och vita pryder nu framsidan på skokartongen, dom är planterade i en låda som sitter under köksfönstret, i två amplar och två krukor som står utanför dörr. Bildbevis får komma senare, kameran sitter på laddning.

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller tummar o tår för dig Anna! Saknar dig på jobbet! / Elin

2010-04-27 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0