Blommor !!

Va helt fantastiskt underbart det var och lägga sig imorse.. det är ju hela charmen med att jobba nätter att få lägga sej.. va så trööttt.... Gick upp redan ve ett eftersom jag ska försöka  vända rätt dygnet någorlunda under helgen iaf.
Och ja helgen som jag har väldiga förväntningar på, tycker det är roligt och ha folk hemma och greja och dona innan dom kommer, med dukning och ljus o annat mys !!


Vi blir nog ca 7 personer och menyn låter som följande
-Cosmopolitian som välkomstdrink
-Fläskfilé i ost, pommes frites och grönsallad.. 
- vit chokladpannacotta med blåbär och lime couli till efterrätt..







Ska duka som sagt i blått och grått,  bilder utlovas.. !!

Fick ett lättare dille idag när jag fick tag i rosor 10 pack för halva priset, ynka 15 kronor för 10 stycken.. vilken fynd!! Så nu är hela köket fyllt med rosor lite har och där.. Det är vardagslyx dää


Knoppar i små punschglas  som får agera vaser




En bukett på bordet så klart




Två små arrangemang






Fortsätter med veckans tema vardagslyx vilket för mej innebär läsning av senaste lantliv, choklad och vetskapen om jag är ledig hela hälja =)
Trevlig helg till er alla, det ska jag försöka ha

Puss o hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0