Finbesök !

Har haft riktigt fint besök idag iform av lilla söta guddotter Linn och hennes mamma o pappa. Dom var i stan och passade då på att komma förbi och kolla på Signe. !





Signe har idag blivit försäkrad, avmaskad och vaccinerad.. Full dag för henne verkligen !!
Hon ligger nu hos precious och vilar sej..




Är fortsatt feberfri och blir bättre dag för dag vilket är gött.
Har gått och grejat här idag med stort och smått,
är väldigt gött och bara få vara hemma och göra lite vad man vill. Det är mycket avkopplande tycker jag. 
 Har gjort små arrangemang med ett par vita rosor som har stått på matsalsbordet.. var lite vissna och såg allmänt ledsna ut.. så jag knipsade av dom och la dom i små skålar.. blev himla gulligt tycker jag =)






Puss o hej


Kommentarer
Postat av: sara

Lilla söta signe ligger nu ute på min blogg ;)

2010-08-23 @ 22:02:18
URL: http://saradahlman-foto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0