Gårdagen i bilder

Då var det dagen efter idag, var väldigt trevlig igår kväll fast allt inte riktig blev som det var tänkt... men men.. började dagen på med att klippa mej.. så nu har jag en asymterisk frisyr vilket betyder att håret är kortare på vä sida och går snett i nacken.. Då ser håret tjockare ut och man blir smalare i ansiktet vilket aldrig e fel.. Träffade bästa grannen Therese utanför mamma när jag skulle dit och visa upp mej  och detta är resultatet.. =)



Precious o jag.. ser ni ufot ovanför precious huvud?? ;)




Brudparet !!







Syskonen Rooth och deras Pappa ( brudgummen)



Kelvin



Becca o Andreas på bröllopsfesten med god mat och dryck =)




Brudparet skär upp bröllopstårtan


 Mitt Placeringskort



Imorrn börjar Precious jobba igen och har en väldigt ångest inför detta och jag är seg efter igår ( precious oxså för den delen) så hela dagen kommer att spenderas framför tv.. bara o ligga o flöta i soffan o äta chips.. det ä ångestdämpande dää.. ;)

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha jag lyckades att fånga en fluga.. ska fixa =) Vad fina ni är!!!!! KRAM!

2010-08-08 @ 20:03:39
Postat av: Anonym

men det ä ju flugan som gör hela bilden Therese !!! ;) kram

2010-08-08 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0