*Glad **



Igår var jag, mamma, mormor och sköldarna på en tur te karlstad, gjorde ikea och vi åkte sen till bergvik. Är det inte lustigt att när man egentligen inte ska ha nått då hittar man massor.. TYPISKT!! Fick med mej hem en kasse från ikea och några nya tröjor från HM och en ny skjorta från GINA TRICOT. Men när vi skulle åka hem sa det bara pang och jag fick tväront i halsen och detta har hållt i sej.. Känner mig hängig och på väg att bli sjuk men det bryter ju aldrig ut.... Det är tur att det finns panodil och ipren när man inte känner sig på topp och ska iväg o jobba. Får försöka stå ut en natt  till sen är det ledigt två dagar, får försöka kurerar mej då.
Men tänkte att jag ska pigga upp mej lite och visa er lite saker som jag är xtra glad över och kommer att få mej att må bättre.. =)


1. Att jag har en mormor som handlar på GINA TRICOT.. Har världens bästa mormor





2. Mina nyinköpta bur som fint står nu i hallen.. Hittade den på Önska där en av mina favoritbloggare arbetar och det syns verkligen vilken hörna i affärer hon har grejat med.
 


Här e adressen till hennes blogg om ni är intresserade, glöm inte titta in hennes Selma hus.. så mycket fint !!
http://prillig.blogspot.com

3. Det nya numret av min nyaste Kärlek Jeanne'd Arc Living har precis i dagarna kommit och mitt exemplar ska jag bläddra imorgon.





4. Det nya väggordet HOME som står på tvbänken..




Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Britt

men ååh, va fint skrivet! Tack du söta!



Den buren är såå fin och jag har också tummat på den, men jag har redan för många...;-)



Kram Britt

2010-08-17 @ 18:37:04
URL: http://prillig.blogspot.com
Postat av: Vicki

Jepp. Världens bästa mormor!

2010-08-17 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0