zzzz...ZZZ...ZZZ...



Tänk om kunde göra vad väggordet säger... (som är förresten inropat på auktionen...=) )
Nej istället ska hela grannskapet klippa gräset, lyssna på hur högt högtalarna kan spela, ongarna ska skrika och nån trimmar rabattkanter.. suck.... vaknade elva, ett och halv tre men tvingande mej ändå att ligga kvar och försöka somna om, jag blir så himla sur och vrång när jag är trött..

Appropå vrångt, ropade in dala häst matta på auktionen, hade vart sugen på en sån länge men inte riktigt vetat vart jag skulle ha den. Orginalet är ju dyrare och vävd.. Fick iaf för mej att i köket skulle den nog passa på. Så nu ligger den där och jag vet inte vad jag tycker.. köket går ju i aprikos, rosa och vitt.. köksbordet är ju vitt och stilen är ju lite lantlig med blommigt, spets dukar och shabby stuk på de flesta sakerna.. o så ligger det en stor matta där... nja va tycks?








Har även funderingar på om jag ska byta på ljuskronorna igen..
Men tror jag ska lugna mej lite med dä eftersom detta verkar vara en vrång dag och Precious blir väll stöllig på allt grejande.. ;)




Nått jag dock ja ä nöjd med är den ny duken som ligger på bordet fast en gult monster har legat på den och skrynklat till den. Mitt i står ett nytt arrangemang med blockljus, vita och svart stenar.. tycker att kakfatet är så mysigt.. !!



Förberedelserna inför lördagen fortsätter sakta men säkert, idag fick baksidan en uppfräsching med nyklippt gräs och rensning av  alla utblommade blommor.. Hoppas på fint väder på lördagen så kanske vi kan duka långbord ute.. !!  Te mörran åker vi antagligen i på Bergvik och handlar, se om jag hittar nått kul till dukningen kanske.. !!

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: karro

Tycker var faktiskt ganska fint med något som bryter av. Så tummen upp från mej.. kram

2010-08-12 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0