Änglar



Ibland får jag stölleryck och bara måste göra nått med en gång, precis nu, helst igår..
Så blev det idag, Precious hade städat i vardagsrummet när jag kom hem och jag blev så väldigt trött på allt rött, tomtar o mossa.. nej nu är julen över..  o ja hade 3 stora vita blockljus liggandes i min ljuslåda o en stort vit fat..
Jaha, nått shabby ljusarrangemang var jag tvungen o göra och det  NU..
Sagt och gjort, precious skulle ner till stan o handla lite, jag hängde mej och gick förbi Ediths en sväng. Önskade gulliga Jessica gott nytt år  och kom hem med påse med massa rooliga saker.. Fyndade bla en WELCOME bokstäver för halva priset..

Efter lite fix och trix med grus, stenar och ljus blev det silvrigt nyårs ljusfat..




HOPE sten, oxså ett reafynd =)




Gillar verkligen änglavingarna




Så nu är det lite mindre jul och lite mer Nyår på tvbänken =)




Nu är jag ledig i hela 3 dagar och går på nattblock nästa vecka.
Hoppas på en mysig helg och start på det nya året..

KRAM o MYS <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint det blev! De är verkligen supermysiga de där änglavingarna. Jag ska komma på något bra här hemma hos mig också tror jag :)



Hoppas du får en bra nyårsafton nu!

Gott nytt år så ses vi nästa :)



Stor kram!

2010-12-31 @ 01:35:52
URL: http://www.ediths.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0