Bergvik



Imorse vaknade jag och mådde alldeles utmärkt, ganska lite tröttare än vanligt... men magen var lugn fin och inga tarmar som åkte fram och tillbaka...Precious mådde bra han oxså och eftersom ingen av våra familjer/vänner vill veta av oss nu beslutade vi oss för att åka till karlstad och ev smitta ner några som vi inte känner.. schysst va, på detta sättet blev vi säkert smittade.. fast så farligt ä det ju inte, precious är smittfri och jag blir det nu inatt halv fyra.. så imorgon blir det till att jobba igen..


Men iaf, jag ville titta på en ny mobil för min gamla börjar bli dåligt, batteriet laddar ut hela tiden.. suck..
Har haft ögonen på Iphone men man blir inte rik av att vara syrra i landstinget och jag blir lite snål.. lägga så mycket pengar på en mobil.. nja.. då köper ja hellre en billigare o kan unna mej mera heminredning.. =)

Det slutade med att båda ja o precious köpte oss två sprillans nya andriod mobiler.. På onsdag kommer det nya abonnemanget igång och då ska det surfas o laddas ner appar.. =)

Men att gå i affärer med Precious när det är mycket folk är en upplevelse... För han blir så stressad och grinig.. grymtar, suckar och svär av alla folk som inte kan gå  ordentlig, barnvagnar som kör han på hälarna, göbbar i keps som inte kan köra bil.. o så fortsätter det.. Stackars Precious, han ligger i soffan nu och är är vääldigt trött och sliten..





Här ä mobilen jag köpte.. Var ju tvungen o köpa en gammelrosa väska att ha den i =)




Precious fastnade för denna



Måste tipsa om att min favvo affär Ediths har flyttrea och deras webbutik håller på att uppdateras !!
Så passa på... Ta er en tur dit eller surfa in på deras hemsida..






KRAM


Kommentarer
Postat av: Vicki

Jag skulle behöva få förklarat för mig detta med appar. Vad är det egentligen? Vart ska ediths flytta?

2010-12-29 @ 19:16:02
Postat av: Jessica

Meen, vad söt du är gumman! Tack, tack :)

2010-12-29 @ 21:12:54
URL: http://www.ediths.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0