Härligt !!!



Detta har varit en väldigt bra dag av 4 enkla anledningar !!

1. Nu är det bestämt, klappat och klart att på måndag följer jag med Ocka o Jimmy till Ullared.
Ska bli så kul och jag har aldrig varit där !! Julshopping på hög nivå..

2.  Har bokat tid för klippning, noppning och färgning av ögonbryn, blir på lördag!
Dags o fixa te sej lite igen.. vardagslyx !

3. Pratat med jobbet idag och berättade att jag kommer tillbaka till jobbet 14 december, ska bli kul och nyttigt och börja jobba igen. Ska få två dagars infasning så jag kommer tillbaka i gamet igen..
Nu på eftermiddagen ringde det på dörren och titta va ja fick
Blommor från jobbet, tack så mycket =)



4. Ännu en dag utan ont och ja har fuskat lite och ätit middag idag för ja va så jädra hungrig !!
Det bådar gott !!


Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0