JC


Äntligen, va underbart med ledig dag =)
Va helt sjukt trött efter väldigt tuff dag på jobbet idag, var så trött att jag började må illa i bilen hem.. trodde först att snart blir jag magsjuk..men efter halv timmes vilning på soffan o två papaverin försvann det..
Vet ni vad jag har gjort under veckan ? Jag har varit på JC och handlat en pippikofta.. ja har nog inte handlat något på JC på tio år för allt har varit för litet.. o nu behövde jag inte ha största storleken.. YES!!
Blev så kär i pippitröjan och en säljare på JC sa att han trodde jag kunde ha en L, då blev ja så glad att jag var tvungen att prova.. o ja den passade allt, var lite för stor faktiskt o medium var lite för liten..

Här ä den !




Tänkte ha den med mörka jeansleggings o vitt linne under..

Har tänkt o slappa hela dagen, bara ta det lugnt, slå in några julklappar, kanske köra nån maskintvätt o ladda för helgjobbing..
Hoppas mamma vill ha tacos ikväll ;)


Mysig fredag till er alla !!

Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Den såg jag i en butik här nere i Götet häromdagen :-) Klämde på den riktigt länge...och ångrar att jag inte köpte den!

2010-12-17 @ 10:48:23
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Anna

Den ä såå mysig och mjuk att ha på sej.. är så kär i den =)

2010-12-17 @ 11:05:29
Postat av: Jessica

Åhh, vad fin! En sån vill jag också ha!

Var den dyr!?

Det blir kanonfint med leggings till! :)



Kram!

2010-12-17 @ 12:52:10
URL: http://www.ediths.se
Postat av: Anna

nej, inte så farligt.. 299 kr !!

2010-12-17 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0