Klant




aj, aj, aj mina stackars underarmar och rygg.. tror ni inte att ja var så klantig att jag ramlade i trappen idag.. fick viss hjälpen av Wilma och Alfie som gick framför och under fötterna på mej.. jäkla katter.. ramla baklänges och satte mej ner..  drog ryggen och underarmarna rätt i trappsteget.. kommer att få värsta blåmärkena.


dom är allt inte så lugna och oskyldiga som dom ser ut, när dom ligger o sover i husena..




Har idag varit på Bergvik med mamma o småsyskon, dom sista julklapparna har handlats in så det känns bra..
Nu kan det snart bli jul, rocky roaden är klar, julskinkan ska griljeras.. vet inte riktigt när jag ska hinna med den.. jobbar ju i tre dagar med start imorgon.. Men de ä ju ett lyxproblem =)

Ligger efter med julklapp till någon.. så jag måste sticka på..

KRAM


Kommentarer
Postat av: moster

Min kanske

2010-12-21 @ 18:34:38
Postat av: Tess

Ja julklappar och städ och mat är ett gnissel när man jobbar och ev olyckor är framme. Hoppas det gick bra med dej iaf. Här jobbas det för fullt, hinner inte med något annat känns det som. Men är klar med julklapparna,endast storkillarnas paket kvar men de ligger på posten så de ska jag hämta ut idag =)



Hoppas du får en riktigt god jul gumsan!!

2010-12-22 @ 08:16:35
URL: http://www.tensfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0