NEEEEEEEEEEJ !!



Idag är jag ledsen, ledsen över att gårdagen slutade med jag satt på akuten.. =(
Igår ca halv timme efter vi hade satt oss ner och ätit mat på jobbet slog blixten ner.. Nått så fruktansvärt ont.. min första tanke var panik o snabbt in i skåpet och tog mediciner.. gjorde så jäkla ont att ja inte kunde sitta still, paniken går över till tårar när jag känner att jag fixar inte detta, jag måste åka hem..
Ännu ett nederlag, enligt kirurgen på akuten har jag antagligen överansträngt mej och kroppens svar på det blev att krampa.. så tur var, var proverna ok, så det känns ju gott att pankreatit inte hade blossat upp igen..
Men så tröttsamt, trodde jag var färdig med detta nu.
Så nu blir det att vila, äta lite mediciner i några dagar till.
Har telefontid med min PAS på tisdag, får prata med henne då, kanske behöver jobba 50 % ett tag, får diskutera med henne.
Är både ledsen, förbannad och förtvivlad.. Tur att jag hade bästa Ylva med mej som fick trösta.. o annelie o Eva..

Mår bättre idag, fick en spasmofen inj på akuten med god effekt.. men det mol o mal..
Fick en bild av PAL mailad som föreställer hur det ser ut efter op. pyloric sphincter har dom snittat..





ska ta min röda lurviga ullegubbe Herr Alfie, krama han riktig hårt  o mysa..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0