Pirrigt !!


kan man verkligen säga att det är, fjantigt egentligen att vara pirrig att gå till sitt  jobb.. men det är ja, inte nervös över själva arbetsuppgifterna eller jobbet i sej.. utan om kroppen håller nu, om spfinkter oddi ä så pass synkad med resten av systemet så det funkar ordentligen nu när kroppens alla signaler blir annorlunda.. det ä faktiskt väldigt stor skillnad på att ligga på soffan och göra ett arbetspass på avd 23.. !!
Det har varit så många bakslag nu så jag BEHÖVER att detta ska gå bra...
Men jag har kirurgernas åsikt i bakhuvudet, att det kan bli " barnsjukdomar " i början när kroppen ställs inför nått nytt och ett adrenalinpåslag som det faktiskt slår på när jag går till jobbet.. oavsett vilket jobb man har går stress systemet igång enligt dessa kloka medicinare.. Jag vill å andra sidan inte ställa in mej  på att det kommer att göra ont heller.. ååå.. va trött ja blir på mej själv, ska älta allt te dö-dagar.. o vända o vrida på allt..
Nej, jag går till jobbet imorrn så får det bara eller brista.. !! Slutdiskuterat.. !!

Nu till något roligare...
Min nötter burk... som står på vardagsrummet och är så röd och fin..o den innehåller min dietist favorit nöt nämligen hasselnöten..
10 nötter om dagen ska jag äta därför att hasselnöten är full med nyttig enkelomättad fett. Innehåller dessutom magnesium, järn och vitaminerna B1 och E. Enkelomättat fett i kombination med E-vitamin gör hasselnöten till en bra anti-oxidant som förebygger hjärt- och kärlsjukdomar.




Håll tummarna för mej imorrn nu...

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0