SJUKSTUGA



Det är sjukt i skokartongen idag, precious började i måndags natt med att spy och nästan 12 timmar efter började jag.. =( Vart i hela världen har vi fått detta ifrån?? Ingen som vi har umgåtts med har haft magsjuka..
Jag har precis börjat vakna till efter bedrövlig natt och förmiddag...
Detta innebär två otroligt tråkiga saker att jag för det första kommer att få en superkrass lön i januari med två karensdagar och att jag o precious får fira nyår själva. Tror ingen vi umgås med oss förrän nästa vecka..

Så här ser calici viruset ut som orsakar vinterkräksjukan.. visste ni att det endast krävs 2 virus för att utveckla vinterkräksjukan.. mot en vanlig förkylning som är flera miljoner.. så smittsamt är det.. =(



Avslagen cola, soffläge, primperan o lättsaltade chips gäller ikväll...

KRAM


Kommentarer
Postat av: Tess

Krya på er gumman! Själv ligger jag i en förkylning som heter duga! Så nyår blir nog ganska ensamt för oss också.. men det blir nyår ändå =) Kram på sej!

2010-12-28 @ 18:52:18
URL: http://www.tensfoto.se
Postat av: Anna

Tack!! Men käre värld, du har vart förkyld gööör läänge =(.. vi får vinka gott nytt år i fönstret te varandra.. krya på dej ! Kram

2010-12-28 @ 19:15:40
Postat av: Vicki

Inge kul du :-( men till nyår är ni allt smittfria :-)

2010-12-28 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0