Fynd

Hoppas jag verkligen på att göra imorgon, jag och ocka ska iväg på en tur te mörran.. Är på jakt efter två saker främst..

En äggkorg eller äggtråg tror jag det.. ett måste i ett lantligt kök tycker jag.. har några sidor att beställa den ifrån ifall jag inte hittar nån.. men det ä lika kul och leta.. så tålamod.. !!


Kupa till kakfat.. efter ha letat nästan hela semestern hittade jag äntligt mitt kakfat och nu är jag på jakt efter kupa.. har några idéer om ett arrangemang som är väldigt shabby chic.. rosor är en del av det och dom hänger på torkning nu


Nu när semestern nästan snart är slut (ååångest) tycker jag knäpp som jag är att sommar är slut och det är hösten börjar närma sej.. o då börjar ja tänka på alla höstpyssel.. sensommar pyssel låter roligare..
En idé som jag tänker låna från Britt som har bloggen prillig.blogspot.com är att fylla en av zinkhinkarna med kastanjer och låta dom agera ljushållare för 4 ljus..låter det fult? joo men det är mycket finare än vad det låter.. o så klart måste det bli nya rönnbärs hjärtan och hänga utanför dörren.. förra årets ser ju lite ledsna ut..


Men men ska inte gå händelserna iförväg, det är ju faktiskt hela 4,5 semester dag kvar och 1 sommarmånad kvar... =)

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0