Gener

Min mamma och jag är inte särskilt lika varken till utseende eller sätt enligt mej själv. Vi delar någorlunda klädsmak men har inte alls samma inredningssmak.. mamma gillar varma bruna färger och jag ska ha mitt vitt eller ljusa färger.. mamma gillar hundar och jag gillar katter.. mamma tycker om att laga mat och jag att äta mat... men två saker har vi gemensamt mamma och jag.. Nummer ett, vi båda kan älta saker till dödagar vilket gör att mamma retar sig på jag ältar saker och jag retar på att mamma ältar saker eftersom vi både vill prata om det som varann och en ältar för tillfället.. o sen nummer två.. båda två måste städa innan vi åker bort någonstans.. värsta jag vet är att komma hem efter jag har varit borta och skokartongen ser ut som ett bombnedslag.. nej när jag kommer hem vill jag njuta över att få vara hemma igen, sitta i min egen soffa, lägga mej i min egna säng och laga mat i mitt eget kök.. o är det rörigt eller dammigt när jag kommer så förtar det hela glädjen med att komma hem för inte vill jag iaf städa det första jag gör när jag kommer hem..

 NEJ... så dammsugarn åker fram det sista och imorrn kl 07.00 åker den fram igen.. det ska dammsugas innan vi åker till kusten..

Ni har väll inte missat lantlivs sommartidningen, den ligger överst i min strandkasse !!!
Sommarhem 2010

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0