Inspiration???

Letade ju länge och väll efter mitt gamla slitna fönster som nu hänger i det nya sovrummet och jag vet att jag någonstans har sett massa bilder på rum som hade såna fönster i.. o ja har googlat på allt och hittar inte enda bild, letar i alla lantliv tidningar och inte en bild.. men jag vet ju såå väll vart jag har sett det.. va störande !!!
Jag behöver inspiration till vad jag ska göra med fönstret, har bestämt mej nu för att inte ha måla om den och det hänger två hjärtan i som jag köpte på esters..


Men jag tycker att det fattas nått men inte vad?? ska ja hänga tavlor i det,? eller kanske spets?? Eller kanske ett litet väggord?? åå jag vet inte.. vore ju lättare om hade någon annan bild och inspirereras av.. så alla förslag mottages gladeligen.

Hade besök av Vicki, Monica och barnen igår, vicki är ju oxså shabby fantast och det är vääldigt roligt och bolla idéer med en likasinnad.. o få idéer av någon utomstående för man blir hemmablind. Så nu har jag några nya projekt som kanske blir verklighet..

Det är ju dåligt väder idag, molnigt och kvalmigt så jag får väll googla vidare efter ett lantligt fönster....
Imorrn går Precious på semester, ska bli mycket trevligt och få lite mer än två  veckors ledighet tillsammans..
Om allt går enligt planerna åker vi och syster yster på en minisemester till strömstad i början på nästa vecka.. men som sagt det är ju vädret det hänger på..

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0