Nytt dille

Äntligen är sovrummet klart efter helg fylld med grejing, skruvande, spikande och kuddar ;)
Är så nöjd och stolt över det att det förtjänar ett eget inlägg, det kommer längre fram. promise!!!
Är förrutom äntligen nere i varv och njuter för fullt av semestern, det spelar inget riktigt roll vad jag gör bara att jag är ledig och kan precis vad jag vill är semester för mej. Men men nästa vecka åker vi förhoppningsvis på semester i några dagar till kusten, jag, precious och monie.. ska bli så kul!!

Mitt nya dille är väl inte någon överraskningen för dom som känner mej eller följer bloggen, är shabby chic och lantligt.. kan inte för nog av det... så gissa om jag blev glad när denna damp ner i brevlådan idag...



Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Vicki

Åååååå den tänkte jag köpa för ett tag sen...... har en som kom ut tidigare. Så underbart med shabby ;)

Kommer förbi o kikar nån dag =)

2010-07-05 @ 17:23:32
Postat av: Anna

Välkommen hit..! Vi kanske kan byta böcker sen när jag har läst min?

2010-07-05 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0