sista dagen

Då var nästan den sista semesterdagen slut och jag har haft en helt perfekt dag..
Vaknade kl 10.00 och låg och drog mej ändå till halv tolv då ylva ringde och berättade att det var väldigt varmt ute =)
Härligt tänkte jag och slog en signal folket i v-bro och timmen efter låg vi på storsand, jag, precious, syskonen Sköld, Linn och Felicia.. o det var väldigt skönt och att bara få ligga i solen och känna hur solen brände på benen och i ansiktet.. det gav mersak iaf.
Till och med vägen dit blev det lite drama.. hihi.. gruset flög på vissa ställen och jag fick agera kartläsare..

Felicia och Precious bakar kakor i sanden..


Fika, sola, bada och planera rooliga saker som ska göras under hösten.. inte fel..
Efter detta blev det hemresa och grillat till middag.. Fläskkotletter med ljummen potatisallad med smak av vitlök och citron.. ett glas vin i värmen.. ett bara, vågar inte mer med tanke på levern..
Har nu precis duschat, peelat kroppen och ansiktet.. haft ansiktsmask, smörjt in mej med favvo bodylotion  och haft inpackning i håret.. noppat ögonbryna.. (aaj... !!) Så nu borde ja väll vara redo för att gå tillbaka till jobbet..
jaja, ska ladda bryggarn med xtra starkt kaffe temörran...

Önskar alla er som går tillbaka till jobbet denna vecka en skön start... Det ska ja försöka ha =)

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0