Sovrummet

Sovrummet i skokartongen hade en vedervärdigt beigerosa tapet som var tapetserad överallt i det lilla lilla sovrummet, hemskt var den, kan inte förstå att jag stod ut så länge. I lägenheterna som jag och precious har bott i har sovrummen haft mörkblå tapeter vilken vi har trivts super med.  Så inte så konstigt att sovrummet nu går i blå toner såsom blå kuddar, blå gardiner, blåa tavlor och mattor. Så här såg det innan




Så blev det, nu är inte allt klar, några flera tavlor ska hängas upp..

Här är den nya fondväggen, den heter etage och är ifån boråstapeter




Här ä min helt underbara fönster, blir glad bara jag ser på det..imorrn kommer det en kille hit som förhoppningsvis kan hjälpa oss att bli av med alla sladdar som syns här.. hoppas han kan dra rätt alla sladdar.. rosorna köpte jag på esters cafe när jag o ylva var där.

Nya platttv och lampa.. vi har samma modell på nattdukborden..


Mitt senaste kap, denna stolen hittade jag i rotvik, Monica hade tydligen köpt massa stolar och jag fick med mej en hem.. visst är den shabby.. sydde en kuddfodral av tyget britten nummer som jag köpte på ikea. Tyckte så mycket om tyget att dom stora kuddarna i vardagsrummet fick samma fodral.

Precious kollar på fotbollen och jag får lägga mej i sovrummet och kolla på tv och mysa med Herr Alfie bland alla tolv kuddar.. ;)

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Vicki

Tjusigt!! Nu har du inspirerat mig att börja ta tag i alla loppisfynd jag har.... =) har varit inne i en icke kreativ fas men nu är det på´t igen =)

Hemma imöra afta kanske? tänkte titta förbi.......

2010-07-06 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0