Doppardagen!!!

 

Har idag haft en väldigt bra dag som inleddes med att mamma och jag åkte till åmål och inhandlade nya solstolar och avslutades med att jag och syster yster tog årets första dopp...Härligt !!!  fast det var allt kallt innan vi kom in men vi sa att vi skulle bada och det gjorde vi allt..  Fast det bästa är ändå att jag mår bra nu och har orkat äta vanliga mat idag, hoppas detta håller i sej, ska jobba helgen men tar en dag i taget.. Här ä bildbevis på dagens äventyr ;)


Här är vildvittrorna på  väg i


Jag doppade mer 3 gånger =)
Vet inte riktigt hur bra detta var egentligen men jag ska ju inte vara infektionskänslig, får se om jag vaknar och är bombtät imorrn, tror inte det... Mormor och Bosse bjöd på kaffe och kakor.. vilka var väldigt gött och varma sej i solen.. jag har fått soleksem i nacken..inte konstigt eftersom jag alltid haft långt hår som skyddat men inte nu..
Syster och yster och jag passade även på att inviga dom nya solstolarna och parasollet under eftermiddagen, den känslan när solen bränner på benen är den BÄSTA.. är sommaren här nu tro??


Precious ser ju ut och tycka att solstolarna är helt okey iaf ;)
Här kommer jag och ligga och slöa mycket!! Det hoppas jag på iaf.
Men inte imorrn för då är det jobbing igen, jobbar fredag och lördag, sista helgjobbing dagtid iaf innan semestern, det gäller och se det positiva! På lördag är tanken att det bär iväg till v-bro och grilla.. Mysigt.. !!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0