falskt fölk

är det absolut värsta jag vet, såna som skrattar och pratar med en och berömmer men så fort man vänder ryggen till så är det inte så lättsamt och roligt längre.. då är man knäpp, ful, tjock och allmänt dålig... nej usch o fyy för sånt folk.. det ska väll tilläggas att jag minsann inte är guds bästa barn.. jag kan allt vara likadan.. men när det är någon som jag inte tycker om då pratar/umgås jag inte mer än det jag måste med den personen..men tycker  iallfall att jag sollat bort dom flesta såna människor i min bekantskapkrets.. men ibland stöter man på dom oavsett hur mycket man försöker undvika dom.. o alltid är det så trevligt och käckt fast jag vet att så fort vï går därifrån kommer det nått skitprat... vet inte egentligen vad som är värst.. att jag är lika falsk och är trevlig mot dom eller deras dretprat..Önskar kanske att man hade modet och säga -Jag tycker att du är falsk och elak och jag vill inte umgås med dej längre.. Men säger man så.. neeej.. är jag då lika falsk?? Jag tror det iallfall..
Hur kommer det så då egentligen att jag sitter och grönnar på detta egentligen när det är lördag kväll och jag ä ledig... Joo för det är jävla fotboll på tv.. ååå så trååkigt... Precious kollar på fotbolls vm och det ä inte jäkla skit på tv.. så jag surfade runt och läste bloggar och fastnade på en tjejs blogg som skrev om hur falsk hon tyckte hon själv var.. Då kom jag och tänka på vilka i min omgivning jag tycker är falska och lea som dret.. Som tur är  dom flesta i min omgivning trevliga och glada människor som jag tycker om till tusen... och ni andra..ja ni vet allt vilka ni är... SKÄRPNING!!! Får citera en mycket vis person som sa en gång- Har man ingeting snällt att säga kan man lika gärna vara tyst.. !!

Så nu till nått roligare, idag har vi vart på bergvik och ikea. Precious behövde nya kläder och Herr Alfie och Wilma en ny klätterställning.. Hittade detta klätterträd på ikea, kostade egentligen 800 kronor men nu endast 199 kronor.. vilket kap.. köpte även lite nya ljus, grus och fat till altanen.. men det är ju såå dåligt väder att det inte är nått kul och vara ute och greja... Förresten hade det himla trevlig igår på tuppen tillsammans med ocka och jimmy.. åt och drack gött.. o gallan var snäll.. Då får man vara nöjd..
Puss o hej
BÄSTIS BLOND Klösfigur  Höjd: 180 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0