Sommar?

Sakta men säkert börjar jag varva ner och det härliga tanken att jag har faktiskt semester ändå till 29 juli är faktiskt ingen tanke längre utan verklighet... o det känns helt underbart... !! Har haft semester nu i 4 dagar, det längsta som jag var ledig sedan förra oktober, sjukskrivningen under våren räknas inte för då var ju jag sjuk.. Har fyllt dagarna med solning, god mat, glass och bara njutit över att ha varit ledig.. o inte behöva tänka på söndag.. å på måndag börjar vardagen igen... nej nu är vila, rekreation, grisrosa solbränna och mcflurry marängsviss för hela slanten som gäller.. Det enda negativa med tillvaron just nu är ju att Precious inte har semester än, han får jobba tills 9 juli och då får han äntligen semester... förra året hade vi sån tur att vi fick 4 veckors semester tillsammans och det var helt fantastiskt... nu blir halva det.. men förhoppningsvis kan vi planera in en utlandssemester i början av hösten...
Igår flög dagen förbi, tillbringade någon timme på eftermiddagen tillsammans med Fam sköld/petterson och syster yster på duse, synd bara att det blåste såå men det gav en liten förnimmelse över vad som förhoppningsvis komma skall..  Om vädret håller i sej blir det källarbacken senare under veckan. HÄRLIGT!!!.. o appropå mys, imoorrn åker jag till Esters Cafe med världens bästa Ylva för att fira in semestern. Hoppas på att hitta många shabby fynd...!!!



Felicia som härjade friskt på Duse i blåsta


Sol, vind och vatten


Lilla Linn var med och var lika glad som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0