Äggigt värre

Tänk va underbart det är få lägga sig och sova när man har jobbat natt, det är ju tjusningen med att jobba natt, o få gå hem och lägga sig när alla andra precis kommit till jobbet..
Är ledig nu idag och torsdag så idag blev att gå upp tidigt så jag kan sova ikapp.. Precious ringde och väckte mej vid ett tiden, va så himla borta när han ringde att jag tog upp klockradio och svara i den.. Då är man helt väck... !!

Lilla söta Ammy stod i sängen och vekligen nöglodde på mej och det förstod jag att jaha nu blir det promenad.. hade egentligen inte lust att gå ut, ville bara ligga i soffan och tycka synd om mej själv för att jag va så trött.. men vi kom allt ut och vad det skönt det var och komma ut i friska luften. O tänka på ingenting till skillnad från att tänka på ALLT när man jobbar. När jag jobbar nätter tycker jag att mitt liv består i sömn och a-fil, så det var faktiskt riktigt trevligt och se att det finns andra människor än bara kollegor och patienter.. 


 Fick nått roligt på posten idag, hem skylten, inropade på Tradera för 20 kronor.. Vilket kap.. !!!



Det är påsk om snart 2 veckor och ska börja med lite påskpyssel nu och nått jag ska göra är fina dekorerade ägg. Var på hobbykällarn och köpte grejer, så nu ska det pysslas! Hade tänkt och samla alla äggen i en fin urna/vas och ställa antingen i köket eller vardagsrummet, får se hur dom blir först. Har gjort dessa 6 äggen på prov..




Nu är det Greys, finns ju inget bättre... !!

 puss o hej


Kommentarer
Postat av: Ylva

Va fina äggen blev!!Hoppas att det finns ngr kvar till mig!Känner mig trött och seg efter nätterna.Ska lägga mig men orkar ta mig dit.Då är man trött!!!

Natti !!

2010-03-17 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0