Ågren!!!

Dagen idag började inte såsom jag hade velat, hade velat sova till minst elva och sen upp, göra sej ordning o sen åka o jobba..
Men så blev det inte, min kära mamma ringer ve halv nio och ska komma hämta mattor och tvätta. Jag skriker och svär, nej det får hon inte och att det blir inte bra. Sanningen är ju att jag är så trött att till och med ögona gör ont och jag orkar inte gå o öppna dörren. Till saken är att jag inte somna förrän ve två för att viss Herr Rooth snarka så jag trodde att taken skulle flyga av.
Men upp kom jag på nått mirakel och mattorna är tvättad och här sitter jag och nu är det för sent och somna om. Ska åka till jobbet om en timme.. suck... jaja.. Den är här ågren kommer in i bilden, känner ni ågren? Han sitter på min axel nu och målar upp massa hemska töliga sceniaron som väntar på mej när jag kommer till jobbet. Han får mej att känna efter extra hur jag egentligen mår, jo det gör allt lite ont i halsen eller jag känner allt febrig. Han får mej att tvivla på mej själv.  Jag tycker inte om ågren och det värsta är att han försvinner inte från min axel förrän jag slår in mitt personnummer på pawen då är han som bortblåst. Nu är det inte alltid som ågren sitter på min axel men när jag har vart ledig i nån dag då kommer allt smygande fram. Tänk va tölig han är..
Nej nu måste jag göra mej iordning och försöka skaka av han lite. Tulipaner i köket gör mej genast på bättre humör. Jobbar ytterligare en kväll imorgon så det BLIR det sovmorgon.


Puss o hej



Kommentarer
Postat av: Tess

Ja den där Ågren han är allt en jobbig sate. "kände" en Ågren när jag var yngre, flickornas favorit,eller ja en av dom iaf. Långt hår och lite halvfarlig ( hahah) Då ville man inte bli av med Ågren.....Men denna som du pratar om kan vi inte rösta på att han försvinner nu för jag tycker att han dyker upp hos nästan varje person någon gång i veckan... Jag röstar på att han får sätta sej på en öde ö tillsammans med pedofiler,mördare och annat pack som vi inte vill ha! Hoppas det känns bättre snart!

2010-03-24 @ 12:14:39
URL: http://www.mellanskitochrosor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0