Dille

Nu har jag lugnat från mitt lilla utbrott imorse, är väldigt gött och bara få häva ur sig saker ibland, det känns det alltid mycket bättre.
Har sovit fruktansvärt dåligt idag, gick inte och la mej förrän halv tio, vaknade till ve 11 och sen ve 14 när mina grannar bestämde sig för ta bort snön från deras altantak... määäääääääää... lika bra och gå upp än ligga och tvinna sig i sängen och inte kunna sova. Får halla mej i kvällinga innan jag åker och jobbar.

Jag får lätt dille på saker och när jag väl får det har jag svårt och tänka på nått annat. Mina dillen just nu är bloggen, min älskade farm på farmville, grannen Therese blogg som jag ibland skrattar rakt ut när jag läser, kardemummaskorpor, påskmust och påskpyssel. Men framför allt pärlhyacinter..


Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha! Nu fick jag mej ett gott skratt =)



Blir också nästan manisk och tycker om att skriva, sen går det ett tag och då gör jag inget utan hittar kanske något annat att pyssla med, sen kommer det igen. Facebook och bloggen ligger just nu förbaskat risigt till ;)

Gå och lägg dej igen så går jag och ger grannarna lite pisk ;)

2010-03-16 @ 17:24:50
URL: http://www.mellanskitochrosor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0