Ny matta och nygammal frisyr

Då var man nyklippt, blev lite kortare än vad jag hade tänkt men är nöjd ändå, gott och få av det lite. Är mycket nöjd med min nya frisör Natalie. Hon är verkligen toppen med att klippa så klart men att ge tips och ideer. Ska tillbaka om 8 veckor och trimma toppar. =)

Dagen slutade bra men började kasst. Måste ha en matta in till vardagsrummet, det har blivit offer på ett drama mellan ammy och en tredje dels pizza, nämner inte mer om detta =(
Men mattor är dyra ifall om man vill ha någorlunda kvalité och storlek. Har surfat runt lite och hittat några fina på ikea, tror att jag vill ha en rya aktig matta, fast kortare lugg. Vit eller grå. Vardagsrummet går ju i blått nu men möblerna är svarta och soffan är beige. Vitt kanske är dumt med tanke på Alfie o Wilma.. o nån blå tror jag inte vill ha för om jag byter kuddar/filtar i soffan passar ju inte blå matta.. är nog mer allsidigt med en vit eller gå.
Vad tror ni?

Här är några exempel på dom mattarna som jag gillar och kanske skulle passa.

Den vita är från ikea och den gråa från rusta


Kommentarer
Postat av: Vicki

Vitt! Vitt! Vitt!!!!!! Me like =)

2010-03-24 @ 09:03:17
Postat av: Karro

Röstar oxså på vit.. kram

2010-03-24 @ 09:54:04
Postat av: ingalill

Den vita är inte alls fel, men håll pizzan och Ammy borta bara

2010-03-24 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0