Tisdag

Idag är min enda  ledig denna vecka, härligt... Har massa saker ska göras. Först och främst måste skokartongen städas, ser ut som ett bombnedslag!!
Nästa punkt på schemat idag är klippning, håret börjar bli långt nu särskilt i nacken, faller inte lika bra när det är lite längre har jag märkt.

Fick tips om världens bästa schampo serie sist jag klippte mej som verkligen är superbra, det är lite dyrare än vanligt Fructis men det märks stor skillnad, om du frågar mej iallfall.. .



Sedan 1 dygn tillbaka har det borrats inne hos våran granne, ett fruktansvärt irriterande ljud som bara blir värre och värre ju mer man lyssnar på det. Får vara glad att nattjobbing är slut om det ska vara sånt väsen här.. grrr...


Nej, får ta tag i städningen nu, kanske lägger upp bilder hur klippningen blev om jag hinner och om det blev bra ;)

puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0