Ångest

Jaha, då var det dags då imorgon för den jädra gastroskopin.. usch jag har ångest, vet egentligen inte varför. Jo det vet ja egentligen, bara tanken på den slangen.. usch o fyy.. Men alla som jag har pratat med säger att egentligen inte är så farligt, får hoppas att dom har rätt. Nu ska jag berätta nått stölligt, det är nästan men bara nästan att jag önskar att dom hittar nått imorrn så jag har inte gått igenom gastron för inget. Knäppt och tänka så egentligen menar ju inte det egentligen, det är bara Herr Ågren som pratar. Hittade en sån roligt bild med tanke på ångest.




Så planen för imorrn blir fastande från kl 08.00 och endast klara drycker fram till kl 12.00.. sen helt fastande.. tänk va törstig jag kommer bli, eller psykiskt törstig kanske.. ja vet, jag är jåål.
Mamma och mormor ska med imorrn och mormor ska med ifall någon blir dålig och hon behöver köra... Yeah right, då tror faktiskt att vi hellre åker bussen hem imorrn. 
 Ska försöka kolla lite på tv och få tankarna på nått annat en stund.
Håll tummarna för mej imörra nu..

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0