Blombänk

Som alla vid detta laget har inte kunnat undgå är uppgraderingen av skokartongens baksida och framsida. Idag jag vaknade fick jag för mej att en vit blombänk skulle vara ursnyggt att ha på ena sidan, där skulle jag naturligtvis ha fjärilslavendeln, dom andra blommorna i shabby chica krukor och kanske en stor lykta, ser detta framför mej.. precis hur jag vill att det ska se ut. Har ett bild i bibeln lantliv och blev så inspirerad.
För ett tag sen så byggde jag och precious soffor till gillestugan och hade av en ren slump kvar trä kvar.. aha.. efter en stund på google ropade jag på precious och visade vad jag ville bygga.. o precious som är såå snäll började bygga... Den är nästan klar, det var några skruvar och vinkeljärn som får inhandlades imorrn.. o så klart målas.. o det kommer att bli såå fint..

 
Ungefär så här fast utan den nedersta hyllan, har inte trä till det.

Igår var det marten som var en verklig besvikelse, inget kul alls.. Dock köpte jag en träskylt som pryder utedörren.


Är även på jakt efter gamla fönster, någon som har några.. hör gärna av er...

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0