Dop !!

Idag var det dags för Linn Anna Marie Petterson att döpas i Gillberga kyrka.. Jag och Precious var utvalda att bli gudföräldrar, eller faddrar heter det ju nu för tiden. Hela dopet blev väldigt lyckat, storasyster Felicia skötte sig ypperligt och god fika efteråt..
Systeryster hjälpte mej med smink och hår.. Tack för detta monie <3

Här är några godbitar från Dopet


Här är vi allihopa, jag, precious håller Linn, Felicia, ocka och jimmy.


Linn var väldigt snäll under hela dopet



Två stolta Faddrar.. =)


Lilla Linn var väldigt trött när alla hade åkt hem, har vart en lång dag med mycket och titta på.. Här passar vi på och mysa lite medans precious, mamma, pappa, mormor och farmor håller på att plocka undan och städa.. !!

Som sagt ett väldigt lyckad dag.. är bra trött nu och ska lägga mej och vila upp mej för en hektiskt jobbvecka..
Men har sparat det det bästa till sist... Precious är som snyggaste tycker jag när han har kostym.. han blir så stilig... Här är han min MAN... !! Herr Rooth..



Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0