Fredag!!


Äntligen är det fredag och ledig helg... !!! Härligt... Denna veckan har ju gått så himla fort..
Vi var jättemånga på jobbet idag och passade då på att ta flex, mamma skulle ändå in till stan och ev handla kläder.. Jag passade på att åkte med hem, inte illa, stämplade ut från jobbet ve halv tolv, tänk om varje fredag var sån.. inte fel...
Har för övrigt haft en väldigt produktiv dag, handlade lite smått och gott, piratsleggings och en stor skön tunika på H:M.  o en nytt hårband och lite smått och gott från ikea.. som vanligt ska man aldrig ha nått där men kommer ut med en kasse iallfall.. men mitt riktiga fynd idag blev ändå på ikea, fick tag i ett stort jättestort runt ljus med 6 vekar, kostade egentligen 199 men nu var det rea och bara 49 kronor, vilket kap!!

Fick även tag i skor till dopet, ville ha några pumpsaktig skor, helst gåvänlig klack. hittade dessa på skopunkten, inte dessa exakt som jag köpte, mina är det ram över foten.. men klacken och modell är samma.

Fick på bilen hem ett ryck inspirerad av min mammas stooora förändring, sagt och gjort, med hjälp av syster yster är det slingor i mitt numera ännu mera blonda hår... det ser ut ungefär som mitt hår i augusti, blekt och nästan vit... det är lite flera nyanser och djup som mamma så fint uttryckte det..
jo förresten, pratade med mag/tarm idag och doktorn skulle skriva det här intyget till försäkringskassan så förhoppningsvis godkänner detta och eländet är över... appropå elände, fick ett blodtrycksfall? idag på ikea i snabbkassan, hade några svarta prickar i ögonvrån och fick hålla i mej lite.. Är nu livrädd för att svimma på dopet.. nej nej hemska tanke, vill inte ens tänka på det..
Precious köpte sig en ny kostym idag, det tog 15 minuter, det tog mej 2 veckor och hitta rätt kläder till dopet.. suck..
Nu tar jag kvällen, ska vila mej och halsen,känner mej lite tjock i halsen.. bara jag inte blir förkyld nuu.. Hoppas det är sovmorgon imorrn råder bot...
Helgens ska gå i  vilans tecken.. imorrn ska dop presenter och andra paket inhandlas o sen lika trädgårdsarbete kanske, och en tur till v-bro... sen eurovision mys på kvällen.. <3
Trevlig Helg till er alla !!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0