bortskämd




o Shoppingterapin fortsätter med mycket goda resultat...

Köpte dessa brickor på ediths, ska ha dom hängandes på fyra blockljus med massa mossa o annat juligt kring.. mysigt !!!

Adventssiffror för blockljus, shabbyslitna


o äntligen är detta runda underbara zinkhuset mitt och det står i vardagsrummet och är bara såå fint.. !!


Runda zinkhus




Imorrn tänkte jag om jag är någorlunda plocka iordning här, lägga på dom nya virkade dukarna jag köpte idag, göra några nya arrangmang.. det är planen iaf..
Hoppas på att få sova i natt och att vakna smärtfri.. !!


Puss o hej


Kommentarer
Postat av: ylva

Vilket fint zinkhus!Du är värd varenda grej!Hoppas du mår bättre nu med Lyrica beh.

Stor kram !

2010-11-05 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0