Grönt ä skönt!



Som ni kanske märkt vid detta laget så älskar jag mys, tända ljus, göra fina arrangemang.. helt enkelt lite vardagslyx.. Tycker det är väldigt viktigt och roligt att göra dä extra fint och mysigt i nästan alla situtioner.. 
Som idag då jag haft mamma o syskon på middag..Bjöd dom på min specialare Fläskfilé i ost med pommes. 
Tack Ylva Näsman för recept.. !! 

Men iaf, när vi var på ikea i fredags köpte jag 8 stycken gröna tallrikar vilket kom perfekt till användning idag.. 
älskar och göra fina dukningar, så lite kan sån stor skillnad. 
Beslutade iaf att dukningen skulle gå i grönt, så gröna tallrikar, gröna servetter, finaste vinglasen, rosor på bordet, gröna lyktor med värmeljus i och så klart ljuskronan över bordet tänt.. 
Så här blev det iaf, är väldigt nöjd eftersom jag hade så kort tid på mej !! 

 




Gröna små ljuslyktor !!





o rosa och vita rosor



o ljuskronan är tänd !!! då är det mys på högsta nivå i skokartongen =)



På det hela taget var det en lyckad bjudning, alla blev mätta och maten tog slut.
Vardagslyx är toppen !!
Nu ska jag försöka sticka klart precious vantar och bara ta dä lugnt och mysa med alla mina värmeljus, katter och precious så klart.. !!

Mys o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0