Maakeover


Som många av er redan vet är jag gift med världens bästa Precious och han har ju sitt egna sätt att försöka muntra upp mej när jag är deppig, ledsen och har ont.
Vi har pratat länge om att göra om i hallen och måla möblerna vi har där i vitt ( så klart ;) ) så skulle jag sy dynor och nya kuddfodral.. Men iaf, det projeket liksom föll i glömska, kom så mycket annat i mellan..
Men i början av veckan gick jag när i källarn för att kolla vad Precious gjorde..
o vet ni vad gjorde ? Han höll på att måla hatthyllan i vitt !!!
Min älskade precious, när jag frågade vad han gjorde svarade han
- ja, du ville ju ha dä målat i vittt sa han och log....

o då blev jag väldigt glad och istället för tankar om salhgrenska, nålar och gastroskop började underbara bilder om blå vita tyger, fina vita lådor till förvaring, en ny matta..  ni fattar va.. !!

Detta ska målas om.








Kram <3


Kommentarer
Postat av: vicki

Ja den gör sig mycket bättre i vitt =) ajg har hatthyllan kvar ja, men den tar jag när jag fått upp panel i hallen= om 10 år ;)

Kraaam på dig mitt i allt elände <3

2010-11-18 @ 22:15:21
Postat av: Jessica

Heej!

Var tvungen kika in och läsa lite så här på kvällskvisten.

Jag fick för mig att göra i ordning i mitt kök nu av alla tidpunkter, men tog en liten paus. Du vet hur det är, man flyttar en sak dit, begrundar, flyttar om, begrundar.. Hehe.. :)

Den där sko- och hatthyllan kommer bli superfint i vitt. Du får gärna visa resultatet sen! :)



Ha det bra och sov gott så ses vi i butiken någon dag!



Kram Jessica

2010-11-18 @ 23:09:32
URL: http://nostalgiaochkuriosa.blogspot.com
Postat av: Evelina

Kommer bli görsnyggt i vitt! Och vad glad man blir när de uppmärksammar sånt man säger och gör verklighet av det! En riktig pärla du har där :)



Kram

2010-11-19 @ 17:52:01
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0