Ljushus !!



Nu när det närmar sig alla helgona så har jag ställt ut två lyktor utanför ytterdörren och en liten på altanen. Tycker det är mysigt när det lyser utanför huset..
Men det såg lite fjuttigt ut med bara en utanför dörren så idag köpte jag en till.. till en riktig fyndpris  79 kronor !! var lite större än vad jag hade tänkt mej så fick möblera om lite utanför..

Så här ser det ut på Skokartongens framsida !!



Närbild




här ä dagens fynd !!!



När det börjar närmar sej advent tänkte jag hänga ut en liten lykta men den får vänta !
På systers kalas igår visade vicki mej lite knep med mormorsrutorna så nu har jag verkligen fått kläm på dää så nu är det virkning som gäller för hela slanten !!.. 
Så veckan har börjat bra, hoppas den fortsätter såå.. !! 
Imorrn ska jag hämta mitt nya pass och så är det lillasysters födelse.. !! 

Mys o kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0