Lördag



Har varit uppe i Rotvik idag med mamma och det ä knappast någon hemlighet att jag inte riktigt trivs o vara där..
Skräcken för en äcklig ringlande orm är aldrig låångt borta. Men idag gick dä bra. !!
Jaaa. jag vet att de inte finns några ormar framme nu men dä ä äckligt ändå..


Rotvik





Vicki, Monica o Ellen var oxså där, alltid lika kul o bolla idéer med Vicki.





Moster, mamma och jag tog en tur i skogen på jakt efter svamp, mossa o ris...



Moster Ingalill




Skogens guld !!



Mamma o hundarna !!




o JAaa, som ser måttlig road ut ;)



Det blev allt ris plockat, det kommer att åka ner i lådorna imorrn...
lite deprimerande o tänka att om mindre två månader kommer det att vara julbelysning där...




Korvgrillning blev det sista vi gjorde innan vi åkte hem.
Så här ser det ut från altanen på mormor o bosses stuga




Rooligaste idag hade nog ändå hundarna som fick springa av sej riktigt..



Var ute i v-bro en sväng förrutom, ville att tösera skulle få pröva mössorna som var för smååååå... NEJ... !!
 Så detta betyder att lelle Natalie får dom istället..
Hade tänkt att jag skulle greja här idag, byta gardiner i köket tex. men det har inte blivit nått av nått idag.. är för trött o sliten efter tuff vecka på jobbet.. ska bli oootrooligt gött o få sova te mörran, var uppe tidigt oxså för att köra precious till tåget. Så nya tag imorrn men först mys hos mamma med tacogratäng.. mumma..

Trevlig lördag till er alla

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0