Morbror !!



Gårdagens eftermiddagen spenderades i Forshaga, roligt och hälsa på och se lelle Natalie som bara växer och växer.. Becca har dä såå himla fint, shabby förstås, kul med o få lite inspiration..
Inna forshaga blev det en tur till ikea, jag skulle bara ha ett litet strykbräde men kom ut men en hel kasse, va mycket fina julsaker dom hade, men jag köpte inget, av en ren princip... för tidigt.. men dä ä aldrig för tidigt för julmust ! Dä skulle jag kunna dricka året runt.. !!

Här ä bilder på en väldigt stolt morbror








 o Kelvin var i högform och det skulle busas o lekas...





Väl hemma gjorde jag klart lillasysters tumvantar, blev himla nöjd med dom, hoppas hon använder dom nu bara.. Så nu håller jag på en par till mej i vitt o silvergrått..




Vad har annars hänt idag, jo doktorn ringde ju idag. Proverna är fortsatt inte bra så det blev inget nattjobb idag eller imorgon, ska till han imorgon kl 15.00 o prata om nya mediciner och ev inläggning för mera intensiv utprövning av mediciner. Träffade ju kirurgerna i förra veckan och dom ä inte så himla sugna på att operera utan tycker att man ska pröva medicinera först.. blir så trött på alla dessa turer hela tiden, den ena doktor säger så, den andra säger si och kirurgerna tycker nått helt annat och mitt allt detta elände står jag med sfinkter oddi som är stygg.. ja det ä ett elände och jag har försökt tänka postivit men nu orkar jag inte det längre.. Hela detta året är snart slut och jag har snart spenderat ett helt år med att ha ont, hela mitt liv står och stampar på samma ställe..
JAG STÅR INTE UT !!!!!!!!!!!!


Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0