Mys o medaljong



O lugnet har infunnit sej här  i skokartongen, har ingen ork till nått idag utan bara legat mest i soffan och antingen stickat eller slökollat på tv. Mornarna ä värst precis efter 1 timme jag har tagit blodtrycksmedicinerna, riktigt känner att nu händer det nått i kroppen och yrsel kommer. väldigt otrevlig känsla men imorrn börjar jag trappa ner o då blir det bättre.

Några som verkligen har slöat idag är Bill o Bull eller Signe o Alfie som verkligen har fattat tyckte till varandra.
Denna lille mystund hände precis för någon timme sen när vi bara slappa.. Det är Signe som tvättar/pussar Alfie på huvudet.. o man kan verkligen se vad göött han tycker dä ä..














När jag var inne på antikt nostalgi och kuriosa igår köpte jag nya medaljonger som äntligen har kommit tillbaka, använde såna när jag gjorde påskäggen igår. Fick ett ryck här förrut och knöt dom runt dom vita blockljusen jag har på matsalsbordet.. använde vanligt vitt sidenband.




Älskar kombination med det vita och grå.




Funderar på göra samma sak till adventsstaken fast med siffror då förstås. Har ju några veckor kvar och grönna på dä som tur är ;)




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0