Vilning




Började läsa på Mia Skäringers bok "Dyngkåt och hur helig som helst " igår kväll och jag kunde knappt sluta läsa. Första delen av boken består av hennes krönikor och jädrar va bra och roligt hon skriver.. kom på mej själv flera gånger att jag knuffa på en snarkandes Precious o sa- Lyssna, du måste höra på detta, dä ä såå kul!

Rekommenderar den verkligen fast jag bara läst ca 60 sidor =)







Det är tur att jag lånade den boken precis nu för idag blev jag hemskickad på vilning av Dr Lundgren, proverna dom tog igår var dåliga, men bra nog för inte göra gastroskopin akut men dåligt nog för att jobba. Ska få högdos kortison och blodtrycksmedicinerna nu i 5 dagar, tätare kontroller och samtal.. hej o håå.. Så i fem dagar får jag inte anstränga mej, inte få feber o inte ha akut ont.
Tror inte att jag orkar mer så mycket mer eftersom blodtrycket kommer ligga såå lågt.
Försöker muntra upp mej idag med stickningen och kärleken jean'darc living magazine, kan inte vara ledsen då!!



Blev så kär i ett par runda zinkhus som dom hade på nostalgi och kuriosa.. men efter shoppingturen i måndags och den kommande till ullared o sjuklön i några dagar får det väntas..  Men ååå vad jag vill ha dom !!




Ikväll ä dää min kväll på tv som Precious sa, halv åtta hos mej, bonde söker fru och greys.. Trevligt !!
Får försöka se positivt nu och vara glad för dä lilla..

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Vera

Så mysigt med zinkhus, speciellt nu när det börjar bli mörkt tidigt.. Har två stycken från Walther & Co hemma som jag tänder levande ljus i för jämnan:))

Kram

2010-10-14 @ 12:15:13
URL: http://sofiaemilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0