aj aj, aj


Idag känner jag mej som en liten onge, vaknade inatt av det värkte och bultade i mitt högra öra och detta har fortsatt under dagen. Är öm och svullen bakom örat. Efter lite efterspaningar tror jag det handlar om öroninflammation, symtomen stämmer ju iaf, har aldrig någonsin haft i örona men nu värkar dä och bultar. jädra skit, alltid ska det vara nått =(. ska försöka kurera mej med nässpray, panodil o ipren. Det blir grejer dä...
Fick även ett tips av ylva som har prövat under dagen men tror inte dä passar att skriva här ;D 
Undra om örongrejen har nått att göra med besöket i v-bro igår? Har ju en förmåga att varenda gång jag ä där bli sjuk, antingen förkyld, ont i halsen eller som detta i fallet örona... måste vara alla dagisbaciller inbillar jag mej. Det slår aldrig fel iaf ;D


Kvällen kommer att spenderas i v-bro, pöjkera ska iväg på bio och jag, linn, ocka o felicia ska ha lördagsmys med godis, vin och tacos.  Inte fel..


Jag o Felicia på rossö i somras.. !!



Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0