Hemnes

Jag har fått dille på hemnes serien från ikea, å tycker den är så fin. o dä ska va i vitt förstås =)
Dessa ur serien tycker jag mest om !

HEMNES Vitrinskåp vit Bredd: 49 cm Djup: 37 cm Höjd: 197 cm Max. belastning/hyllplan: 15 kg
HEMNES Vitrinskåp vit Bredd: 90 cm Djup: 37 cm Höjd: 197 cm Max. belastning/hyllplan: 30 kg
Denna byrån har vi redan i sovrummet, köpte den för i våras för vunna travpengar !

HEMNES Byrå med 3 lådor vit Bredd: 110 cm Djup: 51 cm Höjd: 97 cm
Denna byrån har vi redan i sovrummet, köpte den för i våras för vunna travpengar !


Men min absoluta favorit är ändå detta lilla bordet, är ju egentligen ett nattduksbord men tänk va snyggt det skulle bli med zinkkrukor, nån lykta o några kronor, ni fattar galoppet..
Vill ha, vill ha..
HEMNES Avlastningsbord vit Bredd: 46 cm Djup: 35 cm Höjd: 70 cm

Kolla in resten av serien här.

Puss o hej



Kommentarer
Postat av: sofie

hemnes är underbart sååå fiiint

2010-09-18 @ 05:32:12
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com
Postat av: Vicki

Vill ha sänga ja! Vit förstås :-)

2010-09-18 @ 10:06:19
Postat av: Evelina

Patrik kallar den för "sjukhus-serien" :) Men jag äääälskar den! Säng, byrå och skoskåp av Hemnes kommer flytta in hos oss när vi flyttar!

2010-09-23 @ 17:19:04
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0