Illamående

 är nått av det värsta jag vet, jag spyr hellre än går och mår illa som jag har gjort hela dagen.. Dessa nya medicinerna ä inte o leka med och jag förstår nu mer än nånsin varför doktorn varnade för biverkningarna och sjukskrev mej veckan ut.  Men de ä dom 3-4 dagarna som ä värst så det ä väll bara o stå ut.

Hade en låångt samtal med ylva på förmiddagen och det retar mej verkligen att folk ska lägga sej i och tycka saker som dom inte har någon alls aning om. Nej, detta ska inte gå obemärkt förbi ! Nu ä det andra bullar som gäller.

Tog med mej mamma o hundarna ut på promenad förrut, blir ju inte direkt trött av detta men som mamma ska, att det bränner väll alltid några kcal. Bättre än inget iaf.
Det var väldigt gött o få komma ut och få lite frisk luft, hade bara legat i soffan och tyckt synd om mej själv idag :/

På vägen hem såg vi världens finaste regnbåge, såg precis ut som dom i tecknade filmer, färgglad och perfekt böjd. Va tvungen att ta kort på den med mobilkameran, fin va !








Nu är det bara o vänta på att idol ska börja !
Trevlig lilllördag te er... <3

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: sofie

Anna tänker på dig det verkar va tufft med sjukdomen och hur du mår..skickar en låååg kram från örebro=) kraaamis

2010-09-17 @ 15:57:31
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0