Mord



Idag när jag vaknade var så fruktansvärd grinig och sur... o ja kunde mörda nån så sur var jag...Kände på mej redan när jag tappade tandborsten på tröjan imorse  att idag kommer det bli en riktig skitdag o varför gick jag ens upp idag... o mycket riktig, skit blev det allt. Har retad mej på allt och alla idag, tycker synd om dessa stackars människorna som fick jobba med mej idag. Har nog varit bedrövligt lee idag. men fick ändå ett gott skratt och dagen blev allt bättre och bättre ju längre dagen gick.


Men när jag stämplade ut och såg fram emot och få gå till frissan o klippa mej o göra iordning ögonbrynen så kom nästa bakslag. Hon var sjuk så jag fick flytta på klipptiden... suck...Såg verkligen fram emot o klippa mej... Men gulliga Natalie grejade ändå ögonbrynen och vi började prata om håret och jag berätta att jag är så trött på detta gula eländet... o då föreslog hon att det skulle vara väldigt fint med massa slingor i mörka nyanser.. o detta övertalade hon mej till... Så nu på måndag ska jag till henne o klippa mej o så ska det gula håret bort... eller inte helt.. Men mycket av det iaf.. Så nu gäller det att vara modig och lita på hennes frisörkunskaper!! 
Jag vågar.. det ä bara hår!! det växer ut!


Inget kan bli värre än denna hemska luggen. ;)



eller dessa lockarna ! ;D




Puss o hej


Kommentarer
Postat av: ocka

Du kommer att bli så fin kära kusin :-)

2010-09-28 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0