Tänkvärda ord



I min kalender står det ett nytt citat för varje vecka och denna veckans citat fastnade och kommer att bli mitt nya motto o riktmärke! Citat kommer ifån Winston Churchill

"En kompromiss är konsten att dela en kaka så alla tror att de har fått den största biten" !

Precious nya motto livet kommer ifrån citat för nästa vecka och av samma man. Det lyder

"Det är alldeles riktig att alkohol aldrig botat någon förkylning men det har ingen läkare heller" !

Inte så illa, det stämmer allt i många lägen. ;) Men nu till något rooligare, har haft några tuffa dagar här i början på veckan och Ylva o ja tyckte att dä va dags för nått roooligt.... o roligt idag betydde en tur till Bergvik för lite debreefing mha av Gina Tricot o H&M.

Köpte denna mysiga koftan på gina, var lagom tjock o gosig. Blir perfekt till ett par leggings o en linne under tycker jag.. Tänk att fiskbens mönstrat har blitt så modernt igen, hade en sån polotröja för cirka 10 år sen..



Köpte även några tunnare toppar o ljungfärgat linne på H&M o par mörka jeansleggins på Kappahl.
Det blev lite i fel ordning, shopping först o sen betala räkningar. Nordea har ju krångel på sin internetbank så precious kunde inte logga in och föra över pengar till huskontot så jag fick betala alla räkningar...
Så har ju Precious bestämt sej för eller har önskemål om att bli hemmaman eftersom vi i teorin klarar oss på en heltidslön. Ja, han har allt idéer den mannen. =)

Imorrn är det ledig dag och det ska bli gött o sova te mörran. tänkte ja kunde övertala mamma o ta en tur te ikea Har inte vart där sen nya katalogen kom.. överst min önskelista står denna här..
Vill ha den i vardagsrummet med massa blockljus i.. dä ä mys dä =)


IKEA PS SVAVEL Hållare för blockljus vit Diameter: 48 cm Höjd: 28 cm

Puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0