Blommor o ägg



Det riktigt kliar i mina fingrar och jag vill greja nytt med nästan allting..
Känner att jag har så mycket energi och det gör mej på ett väldigt bra humör !!
Idag har det varit en sån dag, har grejat nästan hela dagen..
Denna fredag började med att mamma o ja åkte till torget och köpte blommor..
Jag har en balja och en kopp som det skulle planteras i. Köpte både penséer, påsklilja o murgröna och planterade i den stora balja,mossa över och  en liten fågel och en skylt gjorde pricken över i;:et tycker jag !!
Så stolen åkte fram på framsidan..





o den lilla muggen =)



Efter torget blev det ett besök på hobbykällarn, där grejer till gjutning följde med hem, (mer om detta sen) och fågelbo och fjädergirlang som jag hade tänkt köpa för länge sen.
Ville göra påsk i kupan på matsalsbordet..
o sist blev det ett besök hos Jessica och hon hade massa nya grejer från different design och jag är riktig svag för deras grejer.. tycker det ä så gulligt med texten..
Så ett silverägg och dessa sakerna följde med hem..



O när Precious kom provade vi gjutgrejerna, köpet hjärt och blommallar, får pröva med nått litet först..

Precious blandar betong =)



Så nu ska dom torka i 1-2 dagar, jobbigt för mej som inte har nått tålamod !!



o sist med inte minst kupan..
Det blev inte bra med fågelboet och det stora silverägget, matchade inte alls.. Så nu får silverägget vara själv i kupan och fjolårsäggen stå bredvid



Förra årets ägg



Nu är det färdiggrejat för idag !

KRAM


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så söta ägg!

2011-04-08 @ 18:47:31
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefint som vanligt hos dej !

2011-04-08 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0