EGO



Vilken mys ledigdag jag har haft idag, först sovmorron, sen ner på stan med syster yster o käka glass.. sen när vi gick förbi bokhandeln hade denna bok i fönstret, snabbt som ögat pep jag in



Har verkligen sett framemot den tredje boken av anna öhrnberg men det lilla jag har hunnit bläddra in så är nog lite besviken.. alldeles för lite vitt o för mycket brunt.. nja, inte i min smak inte.. :/
jaja men efter bokhandeln gick vi upp på torget, köpte penseër till blomlådan på framsidan, sen till jessica o tjata lite.. o sen hem..
o dagens höjdpunkt, frisörbesöket hos gulliga Natalie..
o det blev mörkt, väldigt mörkt.. kopparbrunt underhår o bruna slingor.. så här mörkhårig har jag aldrig varit men jag är väldigt nöjd med att jag våga !!
Så gött o få ögonbryna noppade o färgade.. !!

Så här ser nacken ut



o slingorna !!



o framsidan ;)



Avslutade dagen med badhuset tillsammans med ylva, baddräkterna skulle ju invigas, så det var sista gången nu för i vår som det är var vuxenbad, för gå till hösten igen !!
Nu väntar jobbing för mej hela hälja !
Hoppas ni får en trevlig Valborg =) <3

KRAM


Kommentarer
Postat av: Elin E

Fin du är Anna!!

2011-04-29 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0