Gos



Jag har en dålig dag idag, det började inatt när jag vaknade 03.34 och trodde att jag skulle gå i tusan bitar och sen har det fortsatt hela dagen, börjar nu släppa litegrann men jag känner jag detta rätt så blir det en omgång till inatt.. Med en stor klump i magen så ringde jag och sjukanmälde mej i helgen.. =(
Jag som ville visa min nya hårfärg o allt..
När ska detta ta slut ??? Min gräns ä snart nådd... !!

Men när mamma i skokartongen inte mår bra så mår mina håriga barn desto bättre, dom har njutit ute på altanen hela eftermiddagen, dessa bilderna tog Precious på älsklingarna !

Alfie som mår som en prins i solen <3






Alfie o Wilma



o den lilla smöölonge Signe Palema



KRAM


Kommentarer
Postat av: Ilknur-mamma till Ilkay

Krya på dig Anna!! Har saknat dig på jobbet idag.. och kommer sakna dig under helgen också! Men du är inte ensam om att vara sjuk! Det är allt fler som är sjuka så ta det lugnt och krya på dig!! Kram

2011-04-29 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0